ISO 23592:2021

مواصفة قياسية دولية   الإصدار الحالي · اعتمدت بتاريخ ١٧ يونيو ٢٠٢١

Service excellence — Principles and model

ملفات الوثيقة ISO 23592:2021

الإنجليزية 22 صفحات
الإصدار الحالي
61.73 BHD

مجال الوثيقة ISO 23592:2021

This document specifies service excellence terminology, principles and model to achieve outstanding customer experience and sustainable customer delight. It does not focus on the provision of basic customer service but on the provision of excellent service.

This document applies to all organizations delivering services, such as commercial organizations, public services and not-for-profit organizations.

الأكثر مبيعاً

GSO 150-2:2013
 
مواصفة قياسية خليجية
فترات صلاحية المنتجات الغذائية - الجزء الثاني : فترات الصلاحية الاختيارية
BH GSO 150-2:2015
GSO 150-2:2013 
مواصفة قياسية بحرينية
فترات صلاحية المنتجات الغذائية - الجزء الثاني : فترات الصلاحية الاختيارية
BH GSO 2055-1:2016
GSO 2055-1:2015 
لائحة فنية بحرينية
الأغذية الحلال – الجزء الأول : الاشتراطات العامة للأغذية الحلال
GSO 2055-1:2015
 
لائحة فنية خليجية
الأغذية الحلال – الجزء الأول : الاشتراطات العامة للأغذية الحلال

اعتمدت مؤخراً

ISO 22552:2025
 
مواصفة قياسية دولية
Space systems — Manufacturing readiness review
ISO/IEC TR 16088:2025
 
مواصفة قياسية دولية
Information technology — Computer graphics, image processing and environmental representation — Constructs for visual positioning systems in mixed and augmented reality (MAR)
ISO 18618:2025
 
مواصفة قياسية دولية
Dentistry — Interoperability of CAD/CAM systems
ISO 10286:2025
 
مواصفة قياسية دولية
Gas cylinders — Vocabulary