ISO 23592:2021

مواصفة قياسية دولية   الإصدار الحالي · اعتمدت بتاريخ ١٧ يونيو ٢٠٢١

Service excellence — Principles and model

ملفات الوثيقة ISO 23592:2021

الإنجليزية 22 صفحات
الإصدار الحالي
60.4 BHD

مجال الوثيقة ISO 23592:2021

This document specifies service excellence terminology, principles and model to achieve outstanding customer experience and sustainable customer delight. It does not focus on the provision of basic customer service but on the provision of excellent service.

This document applies to all organizations delivering services, such as commercial organizations, public services and not-for-profit organizations.

الأكثر مبيعاً

GSO 150-2:2013
 
مواصفة قياسية خليجية
فترات صلاحية المنتجات الغذائية - الجزء الثاني : فترات الصلاحية الاختيارية
BH GSO 150-2:2015
GSO 150-2:2013 
مواصفة قياسية بحرينية
فترات صلاحية المنتجات الغذائية - الجزء الثاني : فترات الصلاحية الاختيارية
BH GSO 2055-1:2016
GSO 2055-1:2015 
لائحة فنية بحرينية
الأغذية الحلال – الجزء الأول : الاشتراطات العامة للأغذية الحلال
GSO 2055-1:2015
 
لائحة فنية خليجية
الأغذية الحلال – الجزء الأول : الاشتراطات العامة للأغذية الحلال

اعتمدت مؤخراً

ISO/TR 4752:2025
 
مواصفة قياسية دولية
Biotechnology — Inventory of methods for detection of microbiological contamination in mammalian cell culture
ISO 21043-3:2025
 
مواصفة قياسية دولية
Forensic sciences — Part 3: Analysis
ISO 19984-2:2025
 
مواصفة قياسية دولية
Rubber and rubber products — Determination of biobased content — Part 2: Biobased carbon content
ISO/TS 6417:2025
 
مواصفة قياسية دولية
Microfluidic pumps — Symbols and performance communication