ISO 23592:2021
مواصفة قياسية دولية
الإصدار الحالي
·
اعتمدت بتاريخ
١٧ يونيو ٢٠٢١
Service excellence — Principles and model
ملفات الوثيقة ISO 23592:2021
الإنجليزية
22 صفحات
الإصدار الحالي
61.73 BHD
مجال الوثيقة ISO 23592:2021
This document specifies service excellence terminology, principles and model to achieve outstanding customer experience and sustainable customer delight. It does not focus on the provision of basic customer service but on the provision of excellent service.
This document applies to all organizations delivering services, such as commercial organizations, public services and not-for-profit organizations.
الأكثر مبيعاً
GSO 150-2:2013
مواصفة قياسية خليجية
فترات صلاحية المنتجات الغذائية - الجزء الثاني :
فترات الصلاحية الاختيارية

BH GSO 150-2:2015
GSO 150-2:2013
مواصفة قياسية بحرينية
فترات صلاحية المنتجات الغذائية - الجزء الثاني :
فترات الصلاحية الاختيارية


BH GSO 2055-1:2016
GSO 2055-1:2015
لائحة فنية بحرينية
الأغذية الحلال – الجزء الأول : الاشتراطات العامة للأغذية الحلال


GSO 2055-1:2015
لائحة فنية خليجية
الأغذية الحلال – الجزء الأول : الاشتراطات العامة للأغذية الحلال

اعتمدت مؤخراً
ISO 22552:2025
مواصفة قياسية دولية
Space systems — Manufacturing readiness review

ISO/IEC TR 16088:2025
مواصفة قياسية دولية
Information technology — Computer graphics, image processing and environmental representation — Constructs for visual positioning systems in mixed and augmented reality (MAR)


ISO 18618:2025
مواصفة قياسية دولية
Dentistry — Interoperability of CAD/CAM systems

ISO 10286:2025
مواصفة قياسية دولية
Gas cylinders — Vocabulary
